Tuesday 16 August 2016

HATI INI KATA..

Berapa banyak bintang di langit engkau hafali ya sahibul kahfi..tak akan sama bintang yg satu ini. Yang kau kenali didalam hati. Kalau banyak sayang dan cinta ditanya...SUMPAH AKU SAYANG DIRI SENDIRI DARI YG LAIN...berapa banyak bagus didalam diri. Biar aku yg tak bagus ni meniti jalan agar tak bagus boleh jadi bagus sikit...klu seribu kali bodoh..biar yg bodoh ni merendah diri kerana bodoh tu pasti ada utk menjadi bijak dan betul jalan tujunya.....utk yg bijak aku bersenang hati dgn bijaksana kamu..bagi yg sangat baik dan sempurna....aku mampu senyum utk bongkak dan angkuh diri kamu....aku perlu org lain utk menilai aku, tp kamu berdiri didepan cermin hanya mampu berkata dgn angkuh kamu sgt sempurna..sedangkan cermin itu sering mengejek....

No comments: